~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Cina - 2 augusti 2007 19:55

Måste få visa vilken hobby jag hade ett tag när jag jobbade natt.

När man då fick lite tid över så broderade vi.

Och det var himla skoj. Men nu ser jag inte att brodera så här små stygn.

Detta är en jätte fin tavla med pyttesmå korsstygn.

Har inte ramat in den.


En vepa som talar för sig själv eller hur??


Och denna är jag stolt över den är oxå i pyttesmå korsstygn

Mycket att räkna.

Den är heller inte inramad....


Detta är ett babytäcke som jag sytt. Hoppas jag får

barnbarn som kan använda det....



Av Cina - 2 augusti 2007 11:25

Måste bara få visa grannflickan Idas blomman för dagen.

Hon fick sätta ett frö i skolan och när hon gick på sommarlov så fick hon den med sig hem o då satt den i en lite plastmugg.

Kul att de får sätta frön i skolan o se hur det växer och bli en blomma.

Hon slutade ju 1:an nu och skall upp i 2:an.

Visst är den fin.

En rolig blomma, för blomman blommar ju bara en dag sedan så vissnar den. Och idag var det 6 blommor på den som ni ser på bilden.

Av Cina - 2 augusti 2007 09:37

1 portion

4,5 points


1 liten rund brödkaka, tex polarkaka

2 tsk hot chilisås

4-5 skivor salamikorv

1 skiva ananas

2 msk riven ost

1 mini tomat

färsk kryddgrönt tex. timjan, oregano.


Ugn 225 grader. Bred chilisås på brödkakan. Täck den med salamiskivorna och lägg ananasskivan mitt på. Strö på riven ost. Gratinera 6-7 min tills osten har smält. Lägg på tomat och kryddgrönt. Om du vill kan du låta tomaten ligga på smörgåsen när den gratineras, nagga då skalet först.


Smaklig måltid!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards