~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2007

Lite av mina decopage alster

Av Cina - 6 augusti 2007 11:18

Detta är oxå en hobby som jag håller på med.

Jätte skoj att göra. Och mycket folk som har beställt av mig.

Roligt när det uppskattas det man gör.

Som ni förstår så håller jag på med lite av varje.



 
 
gulligagumman är imponerad

gulligagumman är imponerad

6 augusti 2007 12:01

Du är ju jätteduktig! Säljer du såna här med? Verkligen imponerad!
Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

6 augusti 2007 12:05

Jisses så mångsidig du är ! Du får starta en kurs ute på nätet *Så här gör jag*, ja, vi har lite av varje att lära oss förstår jag. Duktigt Cia ! 7:an blev min favorit, även 2:an. Tänk så mycket man kan använda tegelpannor till, inte bara för att skydda vårat hem från sommar-regnet.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

6 augusti 2007 13:50

Vilka otroligt fina saker du gör.
Måste vara så roligt att kunna skapa dessa saker och ja, jag kan tänka mig de är uppskattade.

http://www.ingermaryissa.se

 
Cina

Cina

6 augusti 2007 16:58

gulligagumman: Ja jag säljer dessa!
Ruth: Ja jag pysslar med lite av varje när andan faller på.Detta tror jag att alla kan göra för det är inte alls så svårt som det kanske ser ut.
IngerM: Ja lite kreativ är jag ibland.

Tack för beröm av mina alster...

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grannen

6 augusti 2007 20:52

så JÄTTEFINA saker du gör
du måste visa mig
ha de bra
grannen
ps tack snälla för namnen

 
Ingen bild

emelie

6 augusti 2007 20:55

JÄTTE FINT

Kramar emme

 
Håkan

Håkan

6 augusti 2007 22:30

Du har gjort så mycket fint gummsan!

http://skinnkillen.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

6 augusti 2007 22:34

Vad duktig du är. De är både snygga och gulliga. Skulle tro att detta kan vara den perfekta presenten till den som man tycker egentligen har allt. Nr.3 är min favorit. Jag är mycket svag för allt som går i blått.

http://ekoxenskennel

 
Millis

Millis

7 augusti 2007 08:58

Men så jättefina!!! Nu blev jag verkligen inspirerad att sätta igång med decoupage igen...ska försöka hålla mig tills jag har målat och sytt klart det jag håller på med;)

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Inga i PITEÅ

10 augusti 2007 16:04

hej du tegelpanna med glitteroch rosor hade vi en när ja var liten ju..vet du att du kan ta brunt ellpapper och skriva på och ha en rispinne håller upp dem..sen ska du bränna den i kanterna med en tändare men inte så den brinner utan tänd och blås ut ju..förstår du du hur ja menar? kram från varma piteå

 
Ingen bild

Evalena - bakeandfun

29 maj 2013 18:07

hej nu hade jag tid å kolla in dina superfina pannor!! duktig du är pysselfia ;)
hur borrade du? jag är rädd att det spricker?
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards