~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Cina - 14 augusti 2007 20:50

Fytusan så mycket harkrankar det är i år.

Jag har då invation av dom. Dom finns överallt o ingenstan.

Går man ut i gräset så flyger det upp flera 100 samtidigt.

Jag är inte rädd för dom men jag gillar dom inte.

Inatt hade jag en i håret som satt fast o surrade, men jag fick ju dö på den.Idag slog gubben ihjäl 2 som parade sig, det var ju kanske inte så snäll men vad gör man när det surrar överallt.

Blommorna är oxå fulla med dessa långbenta sakerna.

Ja ja nog om dom nu. Dom försvinner väl kanske snart.

Av Cina - 14 augusti 2007 12:07

Hittade mer bilder i min bok. Detta är 1958 när jag började lekis.

Tyckte att det var en trevlig bild. Och att jag hade ett väldigt gulligt förkläde. Kommer ihåg att mamma sydde det. För alla skulle vi ha förkläde på oss, även killarna. Synd att det inte finns kvar hade vart roligt. Men man kan ju inte spara på allt, fast mycket sparar man ändå.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards