~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Cina - 17 augusti 2007 22:30

Heavenladyn (Cina)  har  fått utmärkelsen för trevlig blogg av Millis.

Jag tackar och niger fint och visar stolt upp denna lilla logga i min blogg!

Tack snälla Millis det berör mitt inre.



Är ju jätte skoj att få uppskattning för det man skriver.

Och ni är alla så snälla och gulliga!


Jag gör likadant som Millis ger alla på min lista utmärkelsen för jag kan inte välja. Så kompiera denna lilla logga och sätt på din sida!!!

Av Cina - 17 augusti 2007 18:01

en kopp kaffe och en biskvi kanske...=))

Ja då har jag bakat biskvier för första gången i mitt liv.

Men jag tror att jag lyckades riktigt bra!

Eller vad tycker ni??

Ser ju inte ut som dom man köper men smakar kanske likadant.

Av Cina - 17 augusti 2007 14:59

Tänkte visa er 2 saker som jag köpt på Hjo hantverksmässa för ett antal år sedan. Detta är gjord av tickor som sitter på vissa träd. Och sedan är det massa dekorationer på dom. Tycker dom är så fina. Var en äldre herre som gjorde dom.

Sedan tänkte jag att försöka mig på att göra dessa själv.

Min bror fixade tickor till mig men de torkade så det var bara smulor av dom så det blev inget pyssel. Så tickorna skall säkert behandlas på något särskilt vis vad vet jag.....


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards