~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Cina - 20 augusti 2007 22:36

Mmm måste vara skönt att få sig ett bad.

Dessa pandor är för söta tycker jag.

Ja tycker pandor är så gulliga och jag är inte ensam om det kan jag tro o hoppas eller hur???

Av Cina - 20 augusti 2007 10:04

Ja som en dela av er vet så håller jag på att virka en tunika.

Men den är inte klar ännu har framstycket kvar att göra och så en bit på sista ärmen. Men skall sätta fart med den nu igen så den blir klar till nästa sommar. Det var Cattha min granne som lurade mig att börja virka, hon virkar ju så mycket fin. Och jag kunde ju virka, men har aldrig virkat något plagg utan det har ju vart dukar och gardinkappa.

Ja nu virkar jag illafall denna i natur färgat garn. Kommer nog att bli bra bara den blir klar. Och det skall den väl bli får jag hoppas. Får väl virka nu när det börjar bli höst.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards