~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Cina - 24 augusti 2007 21:27

är nu mogen och uppäten, såååå goda dom var. Söta och utan kärnor.

Önskar att alla ni mina vänner kunde få smaka dessa. Men ni får äta dom med ögonen. Jag som väntat så himla länge på att dessa skall mogna.

Men tyvärr är det väl så nu att dom mognar alla på engång och det tycker jag är lite tråkigt. Men inget att göra åt. Hade tänkt att kunna ha dom på tårtan när jag fyller år.

Av Cina - 24 augusti 2007 17:11

Denna fina kattavla sydde jag när jag jobbade natt.

Det är en stramaljtavla alltså halva korsstygn.

Och den tog jag mig i kragen och ramade in.

Den bryder nu sin plats i vardagsrummet.

Tycker den är så fin med denna flicka och katten.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards