~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Cina - 29 augusti 2007 17:02

Idag har vi skördat lite tomater igen. Vi har 2 sorter, körsbärstomater och dansk export heter dom lite större och super goda. Jag dom små är också goda. Tänkte spara dom och lägga på smörgåstårtan jag skall göra tills jag fyller år. Fast det hinner nog mogna ännu flera inna dess. Vi har ätit tomater varje dag nästan i 1 vecka. Är ju så himla gott när man kan bara gå ut och hämta in en till mackan.

Av Cina - 29 augusti 2007 13:10

Jag önskar mig ett present kort på en tatuering i födelsedagspresent.

Jag gillar tatueringar tycker att det är snyggt både på tjejer och killar.

Men lagom skall det vara inte för mycket. Jag har 8 tatueringar sedan tidigare. Och jag var inte ung när jag gjorde den första jag var iallafall 40 år. Och den kom till för att min son Patrik hade vart och tatuerat sig och jag vart ju lite arg på honom då. Men sedan så skulle han iväg och göra en till och då sa jag till honom att jag vill följa med och kolla att det var rent o så. Och det fick jag väl. Och det såg rent och snyggt ut i den studion, så jag började kolla lite på bilder som fanns där. Då säger Patrik att du vågar inte göra någon, jo varför skulle jag inte våga det för då sa jag. Tror jag inte sa han, men om du gör en så betalar jag den sa han. Och sagt och gjort jag gjorde en samma kväll. Och sedan var man ju då fast. Så blev det en om året. Och nu är det ett bra tag sedan jga gjorde någon så nu är det nog dags med en, vill så gärna ha kinesteck mellan skuldrorna och det skall bara vara 2 st och det skall bli mina initsialer C J. Kanske man kan få det som födelsedags present vad vet jag. Har ju redan fått en digital kamera av min kära make.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards