~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2007

Tatueringar!!!!

Av Cina - 29 augusti 2007 13:10

Jag önskar mig ett present kort på en tatuering i födelsedagspresent.

Jag gillar tatueringar tycker att det är snyggt både på tjejer och killar.

Men lagom skall det vara inte för mycket. Jag har 8 tatueringar sedan tidigare. Och jag var inte ung när jag gjorde den första jag var iallafall 40 år. Och den kom till för att min son Patrik hade vart och tatuerat sig och jag vart ju lite arg på honom då. Men sedan så skulle han iväg och göra en till och då sa jag till honom att jag vill följa med och kolla att det var rent o så. Och det fick jag väl. Och det såg rent och snyggt ut i den studion, så jag började kolla lite på bilder som fanns där. Då säger Patrik att du vågar inte göra någon, jo varför skulle jag inte våga det för då sa jag. Tror jag inte sa han, men om du gör en så betalar jag den sa han. Och sagt och gjort jag gjorde en samma kväll. Och sedan var man ju då fast. Så blev det en om året. Och nu är det ett bra tag sedan jga gjorde någon så nu är det nog dags med en, vill så gärna ha kinesteck mellan skuldrorna och det skall bara vara 2 st och det skall bli mina initsialer C J. Kanske man kan få det som födelsedags present vad vet jag. Har ju redan fått en digital kamera av min kära make.

 
 
gulligagumman

gulligagumman

29 augusti 2007 16:32

Jag har fått en tatuering i present, men jag har inte gjort den än, vågar inte. Men nån gång så...

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

29 augusti 2007 18:57

Själv har jag förut funderat på att göra en tatuering av min kära kisse.
Men det har inte blivit av och vet inte om det går heller.
Men mysigt skulle det vara a ha en sådan.

http://www.ingermaryissa.se

 
grannen

grannen

29 augusti 2007 19:01

ja vill också tatuera mig jag vill ha en panda

http://catthas.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

29 augusti 2007 21:22

Tatueringar kan vara snyggt/tufft, men då ska de sitta på rätt ställe* samt vara mycket välgjorda. Om jag har någon??? Tja, i så fall vet bara min man om den.

http://ekoxenskennel

 
Linda

Linda

30 augusti 2007 21:54

Åh vad jag håller med dig, tycker också om tatueringar. Gjorde min senaste i sommras. är super nöjd, men det ska komma mera.

http://bizzab.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards