~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2007

Kastanjer!!!

Av Cina - 30 augusti 2007 12:56

Var tvungen att gå ut och ta en bild på kastanjerna utanför oss, vi har 2 jätte stora kastanje träd. Det påminner mig om när man var barn och lekte med kastanjer. Man gjorde kor och lite smått o gott av dom. Jag tyckte dom var så lena och blanka så jag hade fickorna fulla av bruna kastanjer. Mamma var inte så glad på mig för hon glömde bort att kolla i mina fickor när hon skulle tvätta mina kläder...=))


 
 
malve

malve

30 augusti 2007 13:04

Jag tycker också om kastanjer. Och mina ungar brukar samla på dem. Vackra att lägga i en fin skål, tycker jag. Så blir alla i familjen glada :)

http://malves.blogg.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

30 augusti 2007 14:33

Ja, det känner jag också igen från det jag var barn.
Jag brukade samla på mig massor av kastanjer, och tyckte de var så vackra, och gjorde också olika saker av dem

Under de sista åren när min mamma levde brukade hon och jag ofta ta promenader i den lilla skogen bredvid där hon bodde.
Och då gick vi på hösten bland de prasslande löven och plockade kastanjer, och minndes tid som gått.


http://www.ingermaryissa.se

 
Ruth

Ruth

30 augusti 2007 15:22

Grattis så fin bild du har satt in på presentationen, så roligt att få se min vän. Bilden togs nog en av dom få varma dagarna vi fick i sommar.
Kastanjträd är vackra men nedrans så jobbiga när dom fäller av sina blad, hade 2 stycken inpå knutarna. Det är pampiga träd, med enorma blad..

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

30 augusti 2007 16:28

Kastanjer är så vackra!
Fin presentationsbild du har!
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grannen

30 augusti 2007 22:46

jag lekte också med kastanjer
de är fina tycker jag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards