~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under augusti 2007

Av Cina - 20 augusti 2007 22:36

Mmm måste vara skönt att få sig ett bad.

Dessa pandor är för söta tycker jag.

Ja tycker pandor är så gulliga och jag är inte ensam om det kan jag tro o hoppas eller hur???

Av Cina - 20 augusti 2007 10:04

Ja som en dela av er vet så håller jag på att virka en tunika.

Men den är inte klar ännu har framstycket kvar att göra och så en bit på sista ärmen. Men skall sätta fart med den nu igen så den blir klar till nästa sommar. Det var Cattha min granne som lurade mig att börja virka, hon virkar ju så mycket fin. Och jag kunde ju virka, men har aldrig virkat något plagg utan det har ju vart dukar och gardinkappa.

Ja nu virkar jag illafall denna i natur färgat garn. Kommer nog att bli bra bara den blir klar. Och det skall den väl bli får jag hoppas. Får väl virka nu när det börjar bli höst.

Av Cina - 19 augusti 2007 16:42

Idag har jag bakat engelska cookies.

Måste berätta att jag själv äter inte det jag bakar.

Tycker inte det smakar lika gott som andra gör.

Det är faktiskt sant. För ni kanske tror att vi lever på kakor...=))

Vi är dessutom båda diabetiker.

Måste ju ha lite i frysen, Ruth och Marianne måste ju få lite när dom smyger här i huset på natten o fikar.....hahahaha.


Av Cina - 19 augusti 2007 10:38

Här kan man snacka om att vara trött och avslappnad.

Är en så gullig film.

Av Cina - 18 augusti 2007 22:21

Ja då har vi vart på mat hos sonen. Och det vart jätte gott och vi vart så mätta och belåtna....TACK FÖR MATEN PATRIK!!!


Sedan när vi kom hem så vart vi bjudna på kaffe och tårta hos Micke och Cattha. Deras lilla dotter Ida fyllde 8 år idag. Vi köpte henne en mysig väska när vi var ut idag. Hon blev så himla glad för den. Sedan vart det ju lite ordlek igen då. Vi skrattade och hade det jätte mysigt. Roligt när man kan ha roligt med sina grannar. TACK FÖR GOD TÅRTA O KAFFE!!!


Av Cina - 18 augusti 2007 15:45

Imorse så började jag göra en stats till med biskvier och vad tror ni händer jo jag bränner upp en plåt...=(( fasen oxå. Men men det får räcka med de 20 som vart.


Min son kom och fikade för hans fru jobbade. Vi tog oss en sväng ut till Hälla för att handla lite på Rusta. Tog även med oss min cancer sjuka väninna så hon kunda handla lite.

Så bar det sig inte bättre än att min son var in på Willys och handlade och jag frågade vad har du handlat då. Till tacos sa han, jaha det vill jag smaka sa jag. Så jag bjöd oss själva på mat idag. Vi skall åka dit kl 18 och äta tacos. Han är så himla duktig på att laga mat, så det skall bli skönt att få slippa laga mat idag. Återkommer senare.



Av Cina - 17 augusti 2007 22:30

Heavenladyn (Cina)  har  fått utmärkelsen för trevlig blogg av Millis.

Jag tackar och niger fint och visar stolt upp denna lilla logga i min blogg!

Tack snälla Millis det berör mitt inre.



Är ju jätte skoj att få uppskattning för det man skriver.

Och ni är alla så snälla och gulliga!


Jag gör likadant som Millis ger alla på min lista utmärkelsen för jag kan inte välja. Så kompiera denna lilla logga och sätt på din sida!!!

Av Cina - 17 augusti 2007 18:01

en kopp kaffe och en biskvi kanske...=))

Ja då har jag bakat biskvier för första gången i mitt liv.

Men jag tror att jag lyckades riktigt bra!

Eller vad tycker ni??

Ser ju inte ut som dom man köper men smakar kanske likadant.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards