~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 september 2007

Av Cina - 4 september 2007 17:04

Nu är jag så himla trött på allt vad kuratorer och beteendevetare heter.

Dom fattar inte hur man har det med denna panikångest.

Jag har gått hos flera stycken men ingen kan hjälpa mig.

Den stista gubben jag hade han talade om för mig vilket BMI jag hade och vilka risker det var att ha det BMI jag hade. Och nog fasen vet jag om att jag är för stor men jag har bantat hela mitt liv nästan. Och sedan satt han och talade om grekiska mytologin och det hjäpte ju inte mig. Så efter 7 ggr så slutade jag hos honom för han gjorde bara så att jag vart arg och ännu mer deppad. Och så gick det ut över gubben när jag kom hem. Hade ångest varje gång jag skulle till honom. Jag tänkte inte fan skall jag betala 120:- för att höra på detta. Nej så jag slutade hos honom. Jag var inte den enda som hade klagat på honom fick jag reda på sedan. Men då funderar jag på varför dom inte plockar bort honom. Då kan han ju inte sitt jobb eller annars är han för duktig för oss som lider av panikångest, så att vi ej förstår honom. Så jag ahde en önskan till min DR att få komma till ångest teamet på öppna psyk. Och nu har jag fått remiss dit. Men ej någon tid ännu och jag vet ej heller om jag kommer att få gå där. För jag fick ett brev  där jag skulle skriva under att dom fick ta del av min journal och från utredningen jag gick på. Dom kanske inte tar sig an mig vad vet jag. Det kanske tar flera år innan man får komma dit, är säkert lång kö för vi är ju många som lider av denna sjukdom. Fast den tystas ner tycker jag. Och det pratas ju om att det är bara vi damer som lider av detta, men si det är inte alls rätt för det finns män också. De vill ju kalla detta för "kärringsyndrom" och det tycker jag är ett hemskt fult ord. Ibland önskar jag att dessa som gör sådana uttalande skulle drabbas av sjukdomen så får dom se hur roligt det är. Då kanske det skulle finnas mer och riktig hjälp.

Usch blir så arg på sånt skit snack. Förlåt om jag låter grinig idag men detta retar mig. Tack för att du orkade läsa ända hit och att du skrev en kommentar!!!

Av Cina - 4 september 2007 12:06

Jaha då har vi regn idag igen då. Och det är kallt som fasen usch det känns som om det skulle vara oktober månad idag. Fy säger jag bara vad denna sommar gått fort förbi. Sommar o sommar det kan man ju tala tyst om. För inte tycker jag att det vart någon sommar precis. Den har regnat bort. Visst vi har haft några varma veckor men det var då allt. Tiden, dagarna , veckorna, månaderna och åren går så himla fort nu för tiden. Inte tusan tyckte man att det gick så här fort när man var yngre. Undrar om det är lite åldersnoja man fått eller vad det är. Men det är ju bara att hänga med i tiden som rullar på, inget annat att göra.

Av Cina - 4 september 2007 09:06

Rätt svar har jag nu fått!!!

Vinnaren är Ruth GRATTIS!!!!

Det är alltså en solros som man öppnar och häller i solrosfrön till fåglarna.

Den är köpt på Rusta för 30:-.

Tyckte att den var lite annorlunda.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards