~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 14 september 2007

Av Cina - 14 september 2007 21:24

Kan inte fatta varför man är så himla trött. Kan det var hösttröttheten som kommer smygandes nu. Mörkt ,regn och rusk ute. Inte tusan är det någon höjdare precis. Och jag fryser fortfarande.

 Ändå har jag stått och stekt pannkakor för jag tog och gjorde creps idag med räkstuvning. Det var ganska så gott. Har just nu brist på fantasi vad man skall äta. Men så ibland så kommer jag på massor. Och i regel är det mat som tar lång tid att göra. Satt och var sugen på kålpudding igår och det tror jag att jag skall fixa till i helgen. Det tar ju inte så lång tid att göra. Det är höstmat tycker jag.


Jag tror baske mig att jag skall ta och gå och lägga mig och fortsätta läsa boken "små citroner gul" den är faktiskt riktig bra. Är bara så jobbigt att ligga och läsa o hålla i boken för jag har ju så himla ont i mina armar igen.

Men det får bli så att jag tar och går i säng!! En tidig fredags kväll med andra ord.

Av Cina - 14 september 2007 13:25

Usch idag var det ruggigt kallt och regnigt ute fy tusan.

Jag fryser som attan fast jag sitter med stor tröja på mig.

Kanske håller på att bli sjuk eller nått.


Skall berätta att jag fick mitt riktiga beslut från FK i tisdags och nu är det RIKTIGT klart att jag får 2 års förlängning  på min sjukersättning.

Och igår kom det ett brev från öppna psykvården och om 3-6 månader får jag en kallelse till en DR där. Så nu hoppas jag att det kommer att hjälpa mig.


Jag har hållit på men att installera ett program som heter PSP X2 men det funkar inte riktigt som det skall ännu men jag skall fasen lista ut hur jag får det att funka. Jag ger inte upp i första taget. Bara det att jag blir så himla arg när det inte funkar på en gång har lite dåligt tålamod.


Och jag måste även berätta att det ringde en mycket trevlig dam till mig igår em. Kan ni gissa vem det var???? Näää hur skall ni kunna göra det.

Men jag skall berätta vem det var, det var RUTH här på bloggen. Och tänk vad jag tyckte det var roligt att få höra hennes röst. Känns ju underbart att ha en röst till bilden på henne. Tack "gumman" för att du ringde. Uppskattar det jätte mycket skall du veta. Jag sa till henne att det känns som om vi här på bloggen är en enda stor familj och att man känner varandra. Fast riktigt så är det ju inte men alla mina bloggvänner är helt underbara. Tack alla för att ni finns och att ni orkar läsa denna blogg varje dag.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards