~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 september 2007

Av Cina - 21 september 2007 18:13

Idag när vi var på rusta så inhandlade jag mig ett par nya tofflor som jag så väl behövde som ni kan se. Och dom nya är himla fula men det gör ju inget för jag har dom ju bara på mig när jag är inne. Jag kallar dom för piggsvins tofflor för det ser ut som en massa piggar som står rakt upp...hahahaha


Av Cina - 21 september 2007 14:00

Idag har jag vart till min handläggare på Medarbetarcenter och lämnat in mitt beslut som jag fick från FK. Så Christina och jag satt och snackade lite och tog en fika. Hon skulle skicka iväg mitt beslut till min chef så slipper jag hålla på med det. Skönt tycker jag att hon hjälper mig med sånt!

Sedan berättade hon att FK har slutat att anlita KFG som gjorde min utredning. De hade för mycket klagomål på sig så nu är deras samarbete slut. Och tänk att jag fick rätt även om det, för jag sa att så här kan dom bara inte få fortsätta att behandla folk. De tog nästan livet av mig och den tjejen som gick med mig hon fick hjärtinfarkt. Skall det behöva vara så.....näää det tycker inte jag. DE sparkar på de som redan ligger ner, och reser man sig så sparkar dom ner en igen.

Men nu behöver jag inte bry mig om detta på 2 år och det skall ni veta är himla skönt.....NU skall jag bara tänka på mig och min familj och min son och sonhustru så även dom får det gott där ute i Skultuna......

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards