~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 september 2007

Av Cina - 23 september 2007 22:40

Jaha nu börjar det snart en ny vecka igen. Fasen vad veckorna går fort.

Snart är det vinter och julen står för dörren. Fytusan vart har detta år tagit vägen undrar jag. Ingen idé att undra för jag får inget svar iallafall.

Idag har vi haft soligt men det blåste även idag och det var inga varma vindra uta dom var rätt kalla. Satt ute på altanen och drack kaffe idag och så har vi lönnar som står en bli bort från oss, satt o kollade på dom såååå underbara färger dom har allt från knallrött till grönt. Helt otrolit vackra om det är väder imorgon skall jag nog ta kameran med o fota lite inna alla bladen ramlar av.

Nu är det sovdags för mig känner jag, orkar inte titta snart ögonen vill bara blunda.


Av Cina - 23 september 2007 11:07

Tänk så det kan gå när man skall hålla in magen, och så släpper ut den...hahahahah

Av Cina - 23 september 2007 09:35

Nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig!

Jag har massor med STORA spindlar inne.

I fredags tog vi ut 2 stora och igår 3 st.

Är det någon som vet vart dom kan komma ifrån.

Kan dom komma upp från avloppet i badrummet???

Eller kommer dom in genom altandörren för den står ju öppen för att kissarna skall kunna gå ut och in. (Katterna är ju inne katter fast vi har ju nätat in våran altan.)

Fasen jag har inte kunnat sova inatt, kollade igenom hela sängen innan jag la mig. Och dom är ju inte i vardagsrummet utan dom finns i hallen, om de kom in genom altandörre så borde dom ju vara i v-rummet.

Är det någon som vet vad jag ska göra för att inte få in dom???

Är inte hysterisk rädd för dom men jag tycker att dom är äckliga när dom är så STORA!!!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards