~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 september 2007

Av Cina - 26 september 2007 18:00

Frågan är ju om han har mensvärkar eller om hon är fyllsjuk.

Men mycket pinsamt är det iallafall.....

Av Cina - 26 september 2007 16:30

Idag har vi plockat 8 jordgubbar igen och det finns 10 kart kvar.

Är ju lite fantastiskt kan man tycka. Men jag vet att vi plockade förra året i oktober månad.

Av Cina - 26 september 2007 11:12

Igår var jag lat, lagade bara lite mat. Kände mig inte alls på humör för att göra något.Men man behöver ju inte alltid göra något. Funderar på om det inte är dags att få ner lite vårlökar i backen nu. Jag fick 200:- i presentkort när jag fyllde år och jag tänkte att jag skulle köpa lökar för det. Blir ju inte mycket för 200:- för det är ju ganska så dyrt med lökar. Och så är det ju bara 5-8 st i varje paket. Jag hade tänkt att sätta tulpaner och då en sort som inte blir så himla höga utan små. Har det på baksidan och dom är så himla fina. Krokus skall jag väl oxå ha. Och detta tänkte jag sätta på framsidan som dom gjorde om till mig tidigare i år. Har lite blåsippstuvor som jag oxå hade tänkt att flytta till framsidan. Så tänkte jag lägga över täckbark.

På fredag får jag ju mina köksluckor också. Så jag skall ta foto före och efter så att ni kan få se hur det blir. Måste kanske även torka av dessa luckor lite innan de kommer.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards