~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Cina - 6 januari 2008 15:51

Jaha då har vi fått mer snö inatt o på fm, det kommer ner nu oxå men tror det mest är snöblandat. Vi var ut en sväng och fytusan vad moddigt det var ute. Här har dom inte vart o skott förrän nu. Barnen går o drar med sina pulkor och kälkar så detta är ju roligt för dom. Men va tusan det här skulle ju ha kommit till jul. Näää då hade vi en grön jul som på minde om vår. Men nu ser vi fram mot våren som kommer.


Har himla ont i mina ögon, trodde att det var ögoninflamation men det veti tusan om det är det. Kanske behöver nya glasögon. Men det blir dyrt usch törs inte tänka på det ens. Har ju proggresiva så de går på 5-6 tusen.

Fast det är inte så länge sedan jag köpte nya, o då sa dom att synen inte skulle bli sämre. Och jag ser ju bra med dessa glasögon. Kanske bara är en enkel ögoninflamation ändå. Jag har ju även terminal glasögon. Som jag använder vid datorn. Jaja slut tjajat om de.


På onsdag får jag fikagäster på em det är min sonhustru och hennes väninna Helena som kommer o hälsar på. Helena vill så gärna träffa våra katter och det är klart att hon ska få göra det. Du är välkommen Helena jag det är ju Sari oxå men det vet hon.


Ha nu en fortsatt bra em/kväll.....

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards