~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Cina - 13 januari 2008 18:17

Jadå är vi hemma igen efter en liten utflykt till Skultuna. Där blev det både fika och så blev vi bjudna på lasagne och det var jätte gott. TACK TACK!!! Och tack Helena  och Sari för en trevlig em/kväll. Och du Helena ät nu inte upp allt fika bröd så du inte har något imorgon....hahahahaha.


Var verkligen ett fint väder idag men det var jätte kyligt när man kom ut.

Men som sagt sitter man inne så såg det ut som VÅR, men inte när man kom ut.


Nu har jag kokat lite fisk till mina missar det brukar få det ibland och det gillar dom ju kan jag säga de springer runt benen o jamar alla 3 och när det är klart och jag har svalnat av det så slänger dom sig på skålen. Men de får inte allt på engång utan det får spara lite så dom har imorgon oxå.


Ja så var denna söndag oxå snart slut, en ny vecka stundar och nya utmaningar.....

Ha en fins söndag kväll alla mina bloggläsare.....

Av Cina - 13 januari 2008 13:19

Idag skiner solen det ser ut som om det skulle vara VÅR!!! Vi skall passa på att åka ut till Skultuna till sonhustrun på en fika. Hennes vän Helena är där och deras helgbarn oxå. Så nu har jag lovat Helena att ta med fikabrödet som hon missade i onsdags när hon skulle komma hit o hälsa på. Patrik min son kommer hem från Finland idag. Han har vart där i 5 dagar för Rönnby tigers har spelar innebandy (europacupen). Men de nådde inte ända fram men de kom 4:a och det är inte illa det tycker jag. Men tjejerna är nog mer än slitna nu. Men jag tror att dom alla är slitna, så nu får dom komma hem o vila. Jag åter kommer senare i kväll för nu ska vi ut i solskenet.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards