~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Cina - 25 januari 2008 19:10

Ojojoj vilken bakssmälla jag har idag....ja inte av sprit utan av tabletten jag tog igår kväll. Ska man ha det så här varje dag så så vetti 17 hur det ska gå......hahahahaha. Känns som om jag har vart på världens brakfest inatt.

Sov från 01:00 till 11:15 idag har ej vart vaken på hela natten. Håkan väckte mig då  annats har jag nog sovit än. Ojoj så trött jag var när han sa att han tyckte att jag skulle komma upp. Och jag har inte vaknat ännu.

Så kom våra kära grannar in så jag fick slänga på mig lite kläder. De kom in med en tulpanvas och en stor bukett tulpaner som ni ser bild på nedan. Urtjusig bukett. Ja man är som en trasa, men nu tänkte jag att jag kanske ska ta denna tablett varannan dag för så här kan man ju inte vara varje dag. Men det stod ju att man kunde bli så här kallas ju för (hangover).


Idag har jag kokat rotmos och fläsklägg till mina goa grannar. Och sedan har jag lagat pepparrotskött till oss så nu har vi ätit det. Båda grannarna fick mat idag oxå...hahaha.....Så Ruth du måste försöka få en liten 1:a här i närheten så även du kan få smaka av maten....hihihi hahaha.


Tack Ruth för en mycket trevlig telefonsamtal igår. Skönt att få pratat av

 sig ibland. Tack för att du orkar lyssna!!!


VILL TACKA ER ALLA SOM PEPPAR MIG O SOM ORKAR LÄSA OM MINA PILLER!!!!!


Nu önskar jag er alla en TREVLIG fredagskväll....

Av Cina - 25 januari 2008 14:44

När det våras skickar jag till dig tulpaner från Amsterdam

jag ska skicka varje dagtill dig tulpaner från Amsterdam

Gula, röda ska dom glöda

jag ska svara och förklarade som inga ord får fram

med tulpaner från Amsterdam

lalalalalalalala.........hör ni vad jag sjunger fint.....hahahaha



Idag fick jag dessa fina tulpaner och denna vackar vas av mina grannar Cattha, Micke, Ida och Emme.Tusen tack........ blev jätte glad. Älskar tulpaner!!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards