~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Cina - 26 januari 2008 21:52

Ny bilbälteslag fr.o.m 1/1-2008

DET KAN RÄDDA LIV!


  DET KAN RÄDDA LIV! Hahahahahahahahahaha

Av Cina - 26 januari 2008 14:48

Har lagt in en ny omröstning kolla till höger i spalten.

Roligt att veta vad mina bloggvänner tycker!!!


Av Cina - 26 januari 2008 14:06

nu är man väl "TANT" när man börjar tycka om pelargoner.......hahahahaha

Idag var jag ut och köpte mig 2 st engelska pelargoner tyckte att de var så himla fina. Ja kan ju säga som så att pelargoner har jag INTE tyckt om tidigare har tyckt att det är "tantblommor" ja förknippar pelargoner med gammla tanter typ farmor o mormor de hade alltid de i sina fönster. Sedan tycker jag att det luktar illa om bladen o så får jag klåda på fingrarna när jag ska knippsa av torkade blad. Men nu är det så att jag har nog ändrat mig tycker att dom är riktigt fina o dekorativa. Så det blir nog kanske några flera vad det lider. Ska nog ha pelargoner i mina blom lådor i sommar kanske. Jaja vi får se men som sagt vackra tyckte jag dessa var!

Sedan om jag kan sköta dom är ju en sak men annars överlåter jag det till Håkan för han är jätte duktig på blommor.

Som ni kanske har förstått så älkskar jag färgen LILA....=))


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards