~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Cina - 12 februari 2008 16:33

Igår började jag springa på toa så det sved till slut i ändan....ojoj ajaj.

Natten var lugn och så innan jag skulle iväg imorse så var det dag för ett toabesök. Och sedan var det frid o fröjd. Ljuset gjorde mig lite trött den första timman, men gick sedan över. Och väl när jag kom hem så började detta springande på toa igen och nu törs jag snart inte gå mer för det svider som eld. Har smörjt med salva. Men hujeda mig så obehagligt. Och jag kan inte finna ut om jag har ätit något olämpligt eller så. Men Håkan sa så här " regnet ska ut och solen in"  ganska så fyndigt.....hahahaha . Jag vet inte om det kan vara så att allt gift o skit som jag har i kroppen frigörs nu när man går i ljusetstecken. Ska fråga Birgitta imorgon om det kan vara så. Har vart lika pigg idag fast jag setat mest på huset!



Av Cina - 12 februari 2008 06:44

Jaha ja då e man uppe med tuppen igen, pigg även idag fast det är tidiga morgon. Var uppe före innan klockan ringde. Visst kan jag tycka att det är mitt inatten men som sagt det börjar ju ljusna nu så här dags. Snart är det dags att åka iväg till psyk på ljusterapin. Igår kom det 3 st nya tjejer så nu är vi 5 st som sitter som spöken. 2 st slutade ju i fredags. Så jag trodde att det bara skulle var 2 igår men tji fick jag. Ohhhh jag önskar att alla fick prova på detta ljus......för det hjälper iallafall för mig. Är ju så pigg mot vad jag har vart. Igår fick jag ett ryck  när klockan var 15 att jag skulle börja städa lite så jag dammsög o torkade golv. Och då kände jag att fy 17 så piggelin jag är. Solen ute gör nog sitt till oxå. Fågel sången oxå. Såg igår att skaterna håller på att bygga sina bon. Lite tidigt kan jag tycka men men allt är ju tidigt......nu skall jag ge mig iväg...


Ha en fin dag alla bloggläsare!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards