~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Cina - 13 februari 2008 15:06

ja så känner jag mig just nu. Är himla pigg o jag känner mig lätt som en fjäder. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Idag så frågade jag Birgitta på ljusterapin om min mage som jag har haft ett par dagar. Och det kunde vara så att det är en massa skit som frigör sig i min kropp. Hon tror att jag är en människa som verkligen tar åt mig av ljuset. Och idag var det samma sak seg o trött den första timman sedan pigg som F*N. Känns så skönt att jag mår så pass mycket bättre.


När vi kom hem idag så ät vi en macka o en kopp te så skulle jag vila en stund bara. Så ringde min sonhustru o sa att hon ville ha kaffe och att hon hade sin vän Helena med sig. Ok det var bara att masa sig upp o sätta på kaffe. Men jag vart pigg ganska så snart. Vi fikade och satt o snacka lite goja de var inte kvar så länge. Fick jätte fina röda tulpaner av Sari ....TUSEN TACK. Är ju en stor älskare av dessa vackra blommor.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards