~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Cina - 17 februari 2008 13:08

Lyssna och njut av denna sångfågel. Denna låt berör mig som bara den.

Tycker den säger ganska så mycket!

Kan bara säga Grattis till Sanna!!!!

Av Cina - 17 februari 2008 09:22

I fredags när vi var ut på Maxi så köpte jag en andel i V75 travet. Och tror ni inte att vi fick in en 7:a. Men dålig utdelning, som vanligt när vi är med o spelar. Man önskar ju att det vore lite mer utdelning när man för engångs skulle köper o är med o spelar. Men nääää då....vi fick in 2.483:- så det blir ju 248:30 till var o en. Och man får ju pengarna tillbaks iallafall. Vi satsade 100:- så lite vinst blev det iallafall. Roligt och spännande var det att följa detta trav. Och man höll ju tummarna så de var blåa att det skulle bli någon högoddsare som skulle springa in o vinna, men näää inte då. Så förmodligen var det en enkel rad att spika ihop för de som kan detta. Det är ju två killar på Maxi som sätter ihop detta. Jocke och Lennart och jag köpte Jockes andel, Lennarts andel kostade 175:- o då vart jag ju lite snål o tyckte att jag tar den för hundra. Det hade ju inte blivit mer för jag har tagit den dyra. Mycket kul att vinna lite iallafall. Man får vara glad för det lilla här i livet....hahahahaha.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards