~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Cina - 19 februari 2008 12:30

Jaha då var man nyklippt och ser ut som en igelkott....hahahaha. Nä då det var bra fast kort denna gång. Mitt hår växer så fort så det är skönt med kort. Ja passade på o beställde en ny tid till den 18/4 och då ni.....ska jag färga hela håret och göra massor med olika färger på slingorna. Idag vart jag ännu mera grå, blev ju kort så då kom det ju fram ännu mera. Men men det hör ju åldern till detta gråa....så vad gör man.

Vill just nu inte färga det för det är så himla fult när det växer ut i botten, är bättre att vänta till april. Annars har det inte hänt så mycket annat idag. Ska väl kolla i min garderob om jag har något att ta på mig imorgon när vi skall åka en tur till Åland. Är ju som vanligt att man har inget men visst det finns säkert något som man kan ha med sig. Är det bara vi kvinnor som säger att vi inget har när vi ska göra något utöver det vanliga.......ja jag tror aldrig jag har hört en karl säga att han inte har något att ta på sig.....


Soligt idag men i skuggan mycket kyligt.....men man får inte glömma att vi är bara i februari än.....men man glömmer lätt det iallafall jag. Är väl så att jag önskar att det va riktig VÅR!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards