~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Cina - 26 februari 2008 12:19

Tänkte visa upp en av mina 8 tatueringar. Ja ska ju göra den nionde innan sommaren och då ville jag ju ha ett kina tecken som betyder katt och så vill jag ha kattassar vid den. Och den ska jag har på ryggen mellan skulerbladen. Så kan man ju bygga på den med kattassar sedan men till att börja med blir det fyra tassar och det kommer att bli min Elvis tassar som är ganska så stora.Tror att det kan bli riktigt läckert. Vet att jag är till åren kommen men det skiner jag i för jag gillar tatueringar.

Detta är den jag har runt vristen på min vänster fot.

Finns ingen mer än jag som har just denna för den ritade Bosse på frihand till mig innan han tatuerade den. Lite skoj att få vara ensam om

den. Sedan kommer en pytte liten bild på kinatecknet som betyder katt.

Har tyvärr inte hittat något större men detta kan de ju förstora hos tatueraren. Men är det någon som vet vart jag ska leta för att hitta kinateckan kan ju skriva det i en kommentar. Tackar på förhand. Har letat ute på nätet men hittar tyvärr inte så mycket!


Av Cina - 26 februari 2008 10:49

Har nu lagt ut en ny omröstning som jag tänkt att ni skulle svara på.

Tycker det skulle vara roligt att få reda på hur ni gör?



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards