~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Cina - 5 mars 2008 18:44

Nu har jag satt igång med ett nytt projekt men jag ska inte tala om vad det är ännu utifall att jag tröttnar men jag lovar att ni ska få se det när det blir klart o om det blir klart men jag tror att det blir det iallafall.....:))


Idag har det vart gråkallt som fasen ute, har bara sprungit mellan grannen o mig flera ggr idag. Hon är en hjälpande hand när jag kör fast. Just nu ska jag ligga väldigt lågt med datorn MEEEEEEN jag kommer att blogga varje dag och så kommer jag o hälsa på hos er alla. Är lite trött på att skapa i PSP just nu. Kanske det blir en o annan tagg men inget mer. Önskar att det snart blir vår så man kan vara ute o sitta ute och ha det mysigt. Vill börja städa altanen men det är för tidigt ännu, för det hinner komma mer sot o skit från reningsverket. Vi ska oxå olja in golvet innan våren o sommaren kommer. Så det finns att göra bara det blir varmare.


Ha en fin onsdagskväll alla mina bloggläsare!!!!




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards