~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Cina - 19 mars 2008 16:29

Jag tänder 3 st ljus för de stackars barnsom är mördade och den mycket svårt skadade mamman från Arboga..

Och jag sänder en tanke till alla anhöriga och mamman som ligger svårt skadad i Uppsala. Hur kan något sådant här hända  det är en mycket tragisk tagedi detta usch usch vilken grym verklighet vi lever i just nu!


Kopiera detta ljus och sätt på din sida och tänk på dessa stackars barn.....

Av Cina - 19 mars 2008 16:10

På förmiddagen åkte vi ut till blomsterlandet o inhandlade påskliljor i kruka, en stor bukett tulpaner och en stor julros. Ja julrosen den ska man ha i trädgården den blommar under snön. Sedan så köpte jag 2 stora räkmackor och så styrde vi kosan mot Köping hem till mamma. Håkan släppte av mig hemmahos henne och så åkte hen till Arboga till sin farmor o farfars grav o satte påskliljorna där. Mamma fick rakapparaten till pappa. Och sedan hade jag ju då köpt tulpanerna till henne och julrosen oxå. Och räkmackorna fick mamma så pappa o hon kunde få lite gott till kvällen efter som hon fick hämta hem pappa idag efter 15:00. Mamma vart glad. Sedan kom Håkan o han kom in o fick lite kaffe. Sedan skulle vi åka hem. Men jag sprang in på skinngubben i Köping för att kolla efter en väska som jag så länge skulle ha köpt men ej hittat någon som jag riktigt tyckt om. Men idag hittade jag en som jag gillade så jag slog till och köpte mig en Björn Borg väska för 549:- Så här ser den ut. Snygg tycker jag!!!


Ni som följt min blogg vet ju att jag fick en ny mobil när jag fyllde år i september. Men jag har aldrig vart riktigt nöjd med den så nu har jag fått en ny och denna gång vart det en Sony Ericsson W380i. Den är precis utkommen i affären och nu är jag nöjd och belåten. Så här ser den ut.Den är lila och det är ju min älsklings färg. Och den kan en massa saker som jag måste lära mig.

Ja detta är vad jag har inhandlat. JO ja just ja...har ju köpt nya vårgardiner till köket oxå men dom får jag visa bild på en annan dag! Ska strykas och hängas upp senare idag.....


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards