~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Cina - 24 mars 2008 19:31

Pappa har även sovit gott natten tills idag. Sovit från 20:15 till 05:15 då var han upp på toa o sedan somnade han om o sov till kl 7:10. Fasen vad skönt att han får sova och att mamma o xå kan sova. Men pappa har sååååå ont i baklåren från skinkorna o ner till knäna så han skriker när han har legat o vilat. Han kommer inte ur sängen så det är lite jobbigt just då. Men nu har vi smörjt pappa med EZE o nu har det släppt. Imorgon skall jag ringa kommuntanten så jag får reda på när hon kommer för då vill jag vara med så pappa får alla hjälpmedel som han behöver eller som mamma behöver till honom. Har nyss talat med mamma så jag ska åka hem o vara hos pappa imorgon kväll så mamma får gå på bingo för det vet jag att hon vill göra. Mina systrar har ju vart hemma hos dom hela helgen så jag tänkte att nu får jag ställa upp denna gång. Är ju bara några timmar mamma är borta. Och jag klarar nog av att lägga pappa själv ska inte alls vara några problem. Igår hade min syster visat pappa ett kort på mig o så hade hon frågat vem det var pappas svar vart......."Jo de ska jag tala om för dig det är min dotter" jaha sa min syster vad heter hon då......."jo de ska jag oxå tala om för dig hon heter Carina och bor i Västerås" sa pappa då. Riktigt roligt att höra att han var så klar just då....Men han är ju klar va o till....


Av Cina - 24 mars 2008 07:32

 Just nu -7 grader lite väl kallt tycker jag. Usch usch men dagen idagkan bli fin för solen skiner just nu in genom fönstret


Igår var vi ut till Skultuna för att gratta sonen som fyller år idag men han skulle ej vara hemma idag då det är semifinal i innebandy. Rönnby Tigers spelar sin sista match i dag mot Endre från Gotland det står 1-1 i matcher så nu hoppas vi att Rönnby Tigers spöar skiten ur Endre idag.

Åter till går dagen......vi var först på Maxi o handlade lite saker sedan ut till Skultuna där det vart mat. Det bjöds på räkgryta o ris jätte gott. Patrik fick 1000:- och så fick dom Gitarr Heros till Wii spelet som påskpresent. Sari fyller ju år den 13/4 så hon fick sin present tidigare hon fick presentkort på  Kapp Ahl för 1000:-. Kan ju vara roligt att köpa sig lite nya kläder. Nu ska jag fundera ut vad jag ska handla till Håkan när han fyller år den 1/4 men det hittar jag nog på något iallafall. Lite svårt att hitta på saker ibland tycker jag. Ibland har man idétorka när det gäller presenter.

Alltid svårt att hitta på till en karl.



Hoppas att ni får en bra dag alla min bloggläsare!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards