~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

Hemma igen från Tuna Park.............

Av Cina - 29 mars 2008 17:01

Ja då var man hemma igen från E-tuna. Det har vart en mycket trevlig dag. Och så himla mycket affärer tror jag inte jag har sett under samma tak någon gång. Det var väldans mycket att titta på. Och mycket god mat hade dom oxå. Jag åt ju Kina mat som jag skrev tidigare att jag ville ha idag. Håkan åt dagens rätt fläskfilé och potatisgratäng, Patrik åt hamburgetallrik...blääää det gillar INTE jag. Ja vad har vi då handlat funderar ni säkert ja ni det blev ett par DYRA skor till mig. Jag har ju väldiga problem med skor det vet ni som känner mig. Men hittade ett par skor av märket ECCO o det vet ni ju hur dyra dom är. Men jag slog till för som var såååå sköna det var som att gå i tofflor. Sedan så köpte jag nya hörlurar till min MP3 och min mobil för de som jag har gör det ont i öronen av...... ja så vart det ett nytt mobilsmycke oxå. Ja det var vad jag hadlade eller ska väl säga vi. Patrik handlade oxå lite saker bok, glas, smoothie maskin (extrapris) och en ny väckarklocka för den andra har hans fru kastat i golvet.......hahahahahaha tänk så det kan gå.

När vi kom hem till Västerås så var Patrik in på Maxi o handlade och sedan körde vi hem honom till Skultuna och där fikade vi o satt o snacka lite skit.

Så kom Sari hem från jobbet och vi pratade lite om hur dagen har vart.

Men nu kan jag säga att det är skönt att vara hemma o man har så ont i både fötter o ben blir ju mycket att gå så där en halv dag. Men jag vill nog åka dit igen men nu dröjer det ett tag inna vi ställer kosan mot E-tuna igen........

 
 
lillis

lillis

29 mars 2008 18:51

Nästa gång ni åker till Eskilstuna så måste ni komma hem till mig och fika,det skulle vara kul att träffas
Kram Lillis

http://danslillis.bloggagratis.se

 
karin

karin

29 mars 2008 20:11

Va skönt att du fick tag i skor som passade slipper du gå barfota.....
Jag vill oxå handla:) men här finns inga affärer, synd..
Kramen

http://skogsfrun

 
Marianne

Marianne

29 mars 2008 21:11

När det gäller inköp av skor så köper jag de som är sköna på fötterna. Jag bryr mig inte om utseendet på dem och sen får faktiskt skor kosta lite extra. Man mår ju inte bra om fötterna värker, så mina fötter får alltid bestämma vilka skor som ska inhandlas.
Men nu blev jag sugen på lite kinamat, det var ganska länge sedan jag var och åt det.
Ha en fortsatt skön kväll

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards