~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 april 2008

Oj vilken dag!!!!!!!

Av Cina - 14 april 2008 21:40

Vaknade till en regnig morgon. Och när jag satt o åt frukost så fick jag ett sms av min bror att våran pappa åkt ambulans in på sjukhuset, och att min bror var med. Han skulle höra av sig men jag väntade o väntade och ingen ringde. Jag började ju bli orolig över vad som hänt. Sedan kom ett sms att pappa hade ont i bröstet och att det håll på att ta prover på pappa. Jaha tänkte jag har han nu fått hjärtinfarkt, han har ju haft några i unga år. Men när kl var 1 o jag inte hade hört något så ringde jag upp min bror o då hade han precis kommit hem. Pappa fick stanna för de skulle ta hjärtprover på honom var 6:te timma. Jag ringde till avdelningen vid 19 då skulle det sista provet tas kl 22:00 och de 2 som var tagna var negativa. Så nu får vi väl vänta o se vad det provsvaret säger. Fast jag tror att pappa fick en mycket kraftig panikångest attack. För det gör fruktansvärt ont kan jag säga av erfarenhet. Och jag sa det till SSK som svarade att det kanske kunde vara det och då sa hon inte alls omöjligt. Så min dag har vart att boka av tider idag som mamma o pappa hade inbokat. De skulle ju blandannat idag på em göra studiebesök på "vuxendagiset". Ja hujeda mig är det inte det ena så är det de andra.






Sedan idag så skulle min granne o jag gå o köpa garn. Vi gick ut i detta hemska kalla vädret o gick en bra bit. Och när vi kommer fram så var det stäng o hon öppnar inte förrän på torsdag och så länge kunde jag inte vänta på garn så Håkan körde ner mig på stan så jag kunde handla där och naturligtvis mycket dyrare. Men nu har jag börjat på en ny tunika till mig har inget speciellt mönster. Men denna gång blir den ljusgul tycker det är fint nu när det blir sommar. Har börjat o virkat och har kommit en bit. Kmmer att visa sedan när mönstret träder fram inget att se innan.




 
 
Ingen bild

cattha

14 april 2008 22:18

jättefin färg du köpte,kul att ha nått o virka på när man kan börja sitta ute,menmen vi så snabba så vi är snart färdiga med den,haha skoja bara
ha de gott
grannen

 
Ruth

Ruth

15 april 2008 00:37

Puha, livet går upp och ner som en dalbana. Tror du har rätt i att det är en panikångest attack, fy vad det är jobbigt mång en gång.

Kul att du har skaffat nytt garn och är på G med sommarens nästa ögongodis, gult är en härlig färg inför sommaren.

Sov nu sött för det skall jag, God Natt !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

15 april 2008 10:40

Ja livet går upp och ner. Man vet inte från dag till dag. Jobbigt när man råkar ut för detta,, hoppas det reder upp sig, och att allt blir bra med din pappa.
Ha en bra dag.
Kram

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
ugglan

ugglan

15 april 2008 19:12

Vilken dag.... Låter som om det aldrig vill ta slut på eländet för din pappa...
Linne i gult.....inte min favvo färg direkt men den blir nog lika fin som den förra!!
Ha det så gott. Kram Ugglan

http://ugglan.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

15 april 2008 19:29

Hoppas att din dag har varit lugnare idag och att din pappa mår bättre igen.
Jag ser fram emot att få se nästa tunika också. Den blir säkert lika fin, som den andra.
Kram

http://millis.bloggagratis.se

 
corina

corina

15 april 2008 21:41

Hua vilken dag! Hoppas pappsen kryar på sig!
Ser fram emot nästa tunika,gult låter läckert:) Kramis!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

15 april 2008 23:07

Tråkigt med din pappa och nu när det gick så bra för din mamma och honom. Hoppas att det inte är något allvarligt.
Gult är snyggt nu på våren och framåt sommaren. Lycka till med den nya tunikan.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards