~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Cina - 22 april 2008 16:44

Idag fick vi bekräftat att häcken kommer att tas bort om 1 vecka. Det var en trädgårdsmästarinna med o kollade hur det såg ut här bakom o så undrade hon vad jag ville ha i stället för häck. Och jag hade ju skrivit upp en del växter på ett papper så det tog hon o så frågade hon om jag ville plantera själv eller om hon skulle göra det o då sa jag att det kunde hon få göra. Så nu blir det spännande o se hur det blir när det bli klart. Så idag har vi donat lite i vår lilla täppa. Men det blir mer till helgen som kommer.



Inget har jag hört om min dator heller. Håkan ringde idag men de hade inte ens kollat på den så det lär ju dröja innan jag får den. Men tur är ju att Håkan har en oxå,  o andra sidan så sitter jag ju nu inte så mycket vid datorn som jag gjort tidigare. Nu har man lite andra intressen oxå. Och nu är det vår o då vill man inte sitta vid denna burk. Iallafall inte jag





Ja imorgon skall gubben o jag,  Karin o Åhge åka till Åland en sväng ska bli så skönt o mysigt nu när det är så här fint väder. Skärgården är ju såååå vacker nu när det är vår. Vi åker med bussen som går 13:25 från station och kommer hem på torsdag kl 18:00. Min granne ska kolla till våra kissemissar o ge dom mat o så. Tur att man har snälla grannar när vi åker bort båda två. Men det är ju inte så länge vi är borta heller. Och oftats är ju någon av oss hemma. Men för engångs skull ska vi åka båda denna gång. Fast någon gång i maj så ska Karin o jag åka ensamna igen.


Hoppas ni alla har haft en fin o solig dag idag!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards