~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 april 2008

Av Cina - 23 april 2008 08:42

Ja som sagt idag far vi ut på havet de blå. Vi åker en 24 timmars kryss till Åland. Ska bli skönt att bara få slappa o ta dagen som den kommer.Slippa tänka på mat o disk. Nu skall jag snart ge mig iväg till min frissa hon skulle hjälpa mig att föna håret och sedan skall jag förbi "godisaffären" och köpa 4 cider till Karin o mig. Man får ju hoppas att man kommer på samma buss. De åker fråm Fagersta och vi från Västerås. Men den bussen brukar ta upp oss i Västerås. Annars ses vi ju i Stockholm iallafall. Jag kommer inte och hälsar på er ikväll utan det får jag göra imorgon när jag kommer hem. Ha det så gott alla mina bloggläsare och var rädda om varandra.





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards