~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Cina - 24 april 2008 19:48

Ja nu är vi hemma igen o skall återgå till vardagen. Resan har vart underbar, vacker väder, god mat, gott att dricka och trevlig sällskap. Tack Karin och Åhge för en trevlig sällskap. Och Torgny Melins orkester spelade upp till dans.Tyvärr så vart det inga kort tagna denna gång hade kameran med mig men glömmer att jag har den med. Så när vi kommer hem så hittar jag den i botten på min väska. Jaja så kan det vara ibland. Vi handlade inte alls så mycket det blev en likör Amarulla och så blev det godis, kylskåpsmagneter och en lite mjukis hund. Mjukis hunden fick Isabell grannens lilla barnbarn. Och godis fick barnen till min granne och mamma i huset fick en chokladask och 2 kylskåpsmagneter för det vet jag att hon samlar på. Detta som tack för hjälpen med våra kissemissar. Och allt har gått bra med dom. Tack Cattha , Emme och Ida.




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards