~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 april 2008

Av Cina - 30 april 2008 23:06

Idag ringde dom o sa att min dator var klar. Och Håkan åkte o hämtade den o glad var jag. Säg den glädjen som varar. Vi kopplar in den o det är fan samma fel på den som det var innan vi lämnade in den. Och arg som attan o ringer upp 3G  service. Och han säger att det var konstigt att den inte funkade för det gjorde den hos honom. Men kom du tillbaks med den sa han så ska jag kolla på den. Ok Håkan åkte iväg med den. Kommer tillbaks o säger att den funkar där. Och vi har gjort allt man kan göra för att hitta felet men icke sa nicka, den funnkade inte. Och vi provade den även på Håkans skärm men näää det gick inte o vi bytte sladdar o kollade i flera uttag men den kopplade bara upp o sedan så kopplade den ner igen. Och jag trodde fan att jag skulle få hjärnsläpp. Så det var bara att åka o köpa en ny hårddisk o nu så sitter jag här o fattar inget för det är Windows Vista i denna burk o det kan jag fasen inte. Och så har jvi lagt inn den gamla hårddisken i denna burk o det fattar jag inget av men men jag lär mig väl de oxå så småningom. Men jag funderar på alla bakgrunder o sånt var det finns. Ja jag får tala med min granne Roine för det är han som hjälpt mig nu ikväll. Och mitt PSP finns det inte ett filter till o det är ju himla kul om jag säger så. Men just nu orkar jag fasen inte bry mig.

Hoppas att ni har haft en bra valborg iallafall. Nu vet ni vad jag har pysslat med.




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards