~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Cina - 7 maj 2008 17:39

Ja som ni vet så har min pappa börjat på "vuxendagis" men det går INTE alls bra, för pappa vill inte alls vara där. Han sa till mamma här om dagen " varför måste jag vara där, jag trivs bäst hemma o jag vill vara med dig". Och man skall ju inte tvinga en person till något som personen inte vill. För det vet man ju själv hur det är. Är ju synd om pappa att behöva känna så här o så säger han " jag vill inte vara med en massa människor jag inte känner" och till saken hör ju att min pappa har aldrig vart en person som velat vara bland mycket folk. Så nu har vi sagt ifrån över sommaren så får han vara hemma o sitta på sin altan o titta på sina fåglar o klippa sin lilla täppa ihop med mamma. Och jag tror vi tog ett bra beslut. Mamma berättade för pappa idag att han inte behövde åka dit något mer och han säger " tack gode gud för det". Kan även berätta att mamma hade sagt i måndagskväll att han skulle åka dagen efter o då började han säga att han hade ont i bröstet o då kunde man ju inte åka om man var sjuk. Så det blir ju som ett barn som inte vill. Ja ja vi får hjälpa mamma nu så gott vi kan.

På fredag kommer dom hit och äter lite mat, hade tänkt att vi skulle grilla  lite kött och så gör jag en potatisgratäng o sallad till det. Då går ju den dagen. Ja det är inte lätt, önskar sååååååååååå att min pappa var frisk!!!!!


Av Cina - 7 maj 2008 07:34

Här kommer lite foton på min mamma o pappa när de komfirmerade sig.

Tycker att de var så vackra.

Mamma i sin fina komfirmationsklänning 1947


Mamma komfirmeras


Detta är pappa när han komfirmerade dig 1942









Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards