~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Cina - 9 maj 2008 18:23

Ja då var denna tag snart till ända, nu är det kväller o solen står högt på himlen o det är 25 grader ute. Härligt! Idag har min mamma o pappa vart hit som ni vet. Och vi hade det riktigt mysigt skall jag säga. Vi åt god mat och så kaffe o munk o 2 goda kakor. Pappa fick 2 små snappsar till maten o det tyckte han var en höjdare. Och till kaffet tog vi en liten likör Kahlua. Vi har haft en mycket trevlig eftermiddag. Och pappa han valde den mörk lila blomman för det var mest knopp i den sa han. Fast han skulle helst vilja ha båda och jag sa att han fick ta båda men då sa mamma aldrig i livet...hahahaha. Men det hade inte vart några problem för mig om de tagit båda. De var iallafall nöjd med dagen. Och pappa myste som fisken i vattnet. Han gosade med katterna, o jag frågade om han ville köpa en, men ha sa näää den skulle nog inte trivas hos mig, men det sa han bara för att jag sa att du får betala 5000:- för den. Man måste ju skoja lite med honom för han har ju humor till tusen......

Här kommer 2 bilder från dagen.


 Här sitter mamma o pappa och vi ska till och äta!



Av Cina - 9 maj 2008 11:38

Idag när vi var o handlade köpte jag 2 st stora amplar med surfinor. Kunde inte låta bli . Det var extrapris 2 för 349:- de firade 5 års jubileum på blomgaraget. Tänkte mamma skulle få en men hon får själv välja vilken hon vill ha. Mamma o pappa kommer ju idag på lite mat, vi skall grilla kött och så blir det sallad och potatisgratäng. Sedan b lir det ju kaffe och en gobit till det. Och mycket möjligt så tar pappa o jag en likör till kaffet. Jag skiter i om det är mitt på dagen. Jag från går mina principer idag.

Skall ta lite foton så ni får se hur trevligt vi hade det. Nu visar jag amplarna så håll tillgodo så länge!



Önskar er alla en fin dag i solen, vi måste ta vara på den.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards