~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Cina - 12 maj 2008 20:22

Ja jag hittar den inte, men jag vet att den finns där någonstans......

Alltså har jag ingen röst idag heller o snoren den rinner så nog är jag förkyld så det står härliga till. Hostar så jag har ont i magmusklerna som jag trodde jag inte hade några......hahahahaha. Men jag skall till min DR på onsdag så då får hon passa på att lyssna på mig, jag skall få svar på mina prover som jag var o tog i förra veckan. Sedan kl 11 skall jag prova ut nya glasögon som jag verkligen tror att jag behöver. Är ett tag sedan jag köpte nya man drar sig i det längsta för att det är så dyrt. Men just nu har dom 3 par för priset av ett par. Så jag får 2 par proggresiva o ett par solglasögon om jag vill. Man kunde fixa o trixa som man ville. Vi får väl se vad det blir för något.





Idag har det vart kallt ute, mot vad det har vart i helgen. Vi var ut en sväng på fm o handlade lite till kylen. Och så passade jag på att köpa en liten klänning o en huvtröja till grannens barnbarn. Jag tycker ju att det är så skoj att köpa barnkläder. Och jag har ju inga barnbarn ännu att köpa åt. Men det kanske kommer vem vet.......




Nu mot kvällningen kände jag mig ganska så skaplig, så jag tog o bakade lite tekakor. Det tar ju inte lång tid att göra det. Men nu känner jag mig risig igen så jag skall nog hoppa i säng för jag börjar frysan nu igen. Men jag tror att snuvan har försvunnit nu.



Ha en fin kväll alla mina bloggläsare

Av Cina - 12 maj 2008 08:16

Ja tänk detta var tider de, vi slutade skola det var examen o mamma hade sytt våra klänningar. Mamma sydde allt när vi var mindre.

Mina tvillingsystar Christina och Carola de slutar klass 1 och det är år 1963.

Kommer inte riktigt ihåg om vilken färg det var på deras klänningarna.


Detta är då jag och jag slutar i klass 4 och detta är oxå 1963. Kommer så väl ihåg att denna klänning var vit o ljus aprikos rutig o jag tyckte den var så fin. Mamma hade rullat håret på mig. Ja detta var åter lite nostalgi.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards