~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Cina - 23 maj 2008 14:39

Ja nu har vi fått rabatten fixad nu är det bara att invänta att Anna ska komma o plantera det jag har beställt o så kommer staketet upp på fredag nästa vecka. Ja tror o hoppas på att det kommer att bli fint eller vad tror ni mina kära bloggvänner!!???







Idag har vi vart ut o handlat lite inför helgen inte för att det blir något speciellt som händer. Dom hade fått hem färska vitkål så då köpte jag ett huvud så idag blir det kålpudding. Tycker det är så himla gott att göra på färsk vitkål. Sedan fick jag för mig att vi skulle ha färsk potatis men tror ni dom hade det näää den den var slut. Så typiskt men men får köpa det en annan gång. I måndags fanns det o då kostade den 39:90 kg o då tyckte jag att den var alldeles för dyr men idag kostade den 19:90 o visst är det oxå dyrt men hade tänkt kosta på oss det till kålpuddingen. Men så vart det nu inte. Snart kommer den att kosta under 10:an o till midsommar brukar den ju kosta 10 ÖRE kilot här på Maxi.


Min förkylning har satt sig riktigt fast hos mig den vill inte ge sig alls hostar o snorar om vart annat. Är nu 14 dagar sedan jag vart förkyld.

Men det kommer säkert att sitta i en längre tid verkar som om det är svårt att bli av med den.....


Ha en fortsatt bra dag i solen!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards