~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Cina - 28 maj 2008 16:36

Ja nu har jag börjat på ett nytt handarbete. Det ska bli en tunika fast med med ärm, ärmen skall gå ungefär till armbågen. Tycker att detta blåmelerade garnet är snyggt till jeans. Fast mönstret framgår inte så bra men men vad gör det.


Idag har vi haft ett soligt o varmt väder. Mår inte alls så bra idag vill bara ha lugn o ro runt mig idag. Vet ej vad som felar men det kanske är en ner gång igen som är aktuell. Imorse städade jag iallafall, dammsög o torkade alla golv så det får jag väl känna mig nöjd med. Tvättade även några mattor. Men när jag var klar så hade jag sååååå ont i mina armar så tårarna började rinna. Man blir ju förbannad på sig själv att man inte kan fast man vill. Usch så jobbigt det vart idag.......men men jag reser mig snart igen får jag hoppas.


Ha en fortsatt bra kväll......

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards