~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 maj 2008

Min vindruvsstock!!!!

Av Cina - 29 maj 2008 17:58

Ja mina vindruver då växer så det knakar....nu har vi vindruver under altantaket så nu kan vi sitta inne under taket o plocka druvor . Kan bara säga att det är underbart härligt. Det är 3:dje året vi har den nu. Och förra året gav den massor av druvor inlägg den 2 september förra året


Här kan ni se den mot väggen!


På sidan på altanen, gjort hål i plasten så den kan krypa in!

Plasten sitter där för att den håller blåst och regn borta!


.

Här kan ni se hur det ligger inunder taket på altanen.

Visst e det häfftigt!





Imorgon kommer staketet upp o jag är spänd av förväntan på hur det kommer att se ut. Men jag tror det kommer att bli riktigt fint.

Känner mig lite bättre idag, men inte är jag riktigt på hugget heller.

Tack för peppningen i era kommentarer. Måste ta mig i kragen o rycka upp mig!

 
 
Ruth

Ruth

29 maj 2008 18:10

Hur mås det i dag, är det bättre ?? Skall bli kul att se om det blir något av mina 2, den som lever får se :-) Dina är ju enorma och jag glömmer inte förra årets skörd som du fick, den var enorm, oala !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

29 maj 2008 21:11

Vilka vindruvor du har,du kan ju bara sitta på altan och äta vad mysigt
Ha det gott och ta hand om dig
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

29 maj 2008 21:30

Härligt med vindruvor det har jag aldrig försökt mig på.

http://honsakadorran.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

29 maj 2008 21:38

Druvor är mumsigt. Jag har två vinstockar som jag planterade för 20 år sedan. Om jag inte tuktar dem hårt så växer de enormt. Men vi har inga mängder druvor på dem. Jag tror att de är lite fel planterade. Hoppas du mår bra idag och kan njuta av det vackra vädret. För solen finns där hela dagarna, även om ett och annat moln kanske seglar förbi. Ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

29 maj 2008 22:07

Vad mysigt med vindruvor..det har jag aldrig testat. Du får visa om det blir några druvor sedan.. jättegott,, kan du göra vin oxå..
kul att testa lite annat,,,
kramen

http://IngerEmKsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards