~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Cina - 31 maj 2008 19:24

Idag fick jag för mig att jag skulle ha lite nya blommor och lite nya krukor.

Jag hade funderat på vad som skulle se fint ut mot staketet. Så kom jag på att man kan ju sätta lite krukor på mitten stolpen. Och sagt o gjort jag cyklade iväg o köpte 3 krukor o 3 pensépelargoner och så hem o Håkan o jag satt upp dom o det vart så fint. Men så såg det lite konstigt ut att bara ha på ena sida så jag hoppa upp på cykeln igen o så var jag o köpte 2 krukor o 2 pensépelargoner till och så här blev restultatet.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards