~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under maj 2008

Av Cina - 2 maj 2008 22:19

Idag har vi haft regn o rusk här hos oss. Så jag har setat med denna dator mest hela dagen. Men jag har fått mycket hjälp av grannen Roine han är duktig på datorer. Så han har nu hjälpt mig med att lägga in alla filter i psp o dom funkar JIIIIPPPIII. Så nu funkar det iallafall.


Jag skulle försöka ta ett kort på mitt blommande kinesiska körsbärsträd idag men det ville sig inte alls men jag visar ett foto skall försöka igen imorgon det var ett himla konstigt ljus ute idag. Men trädet är litet o det är alldeles rosa just nu. Jätte vackert. Och någon häck har det inte tagit bort ännu så det hinner nog fasen bli höst innan den kommer bort. Men men den som väntar på något gott väntar inte för länge.


Sedan skulle jag sätta mig o virka idag. Jag hade nystat garn igår. Så upptäcker jag att det inte är samma färgbad så det skiljer sig i färgerna så på måndag får jag åka o kolla om hon har samma färg som jag har. Annars blir det ingen tunika. Så jag har inte alls haft någon bra dag idag.

Hoppas att alla mina bloggläsare har haft en bra fredag.

Av Cina - 1 maj 2008 21:06

Ja då var det Maj månad och sommaren kommer snart. Hääääärligt!!!

Idag gick jag upp tidigt o satte mig här vid datorn för att kolla hur detta Vista funkar men inte fasen kom jag på det heller. När klockan var 12 så hade jag tröttnat. Då tog vi och åkte ut till Skultuna till sonen. Håkan håller på och hjälper Patrik med en moppe som inte vill starta. De är snart bara 2 hjul kvar av den hahahahahaha. Men han får nog ihop den när han hittat felet. Patrik bjöd på mat idag oxå. Fast jag fixade det medan killarna höll på med moppen. Sedan diskade jag undan allt, jag var för lat för att plocka ur diskmaskinen o det är ej heller lätt när man inte vet var allt ska stå. Så kom vi hem vid 17:30 och då sattae jag mig här igen o jag är inget klokare nu än tidigare. Och dessa filter till psp finns ju men inte ligger de i programet heller och jag orkar just nu inte bry mig om att jobba med det. Får ta det senare. Tänk så himla mycket strul för att inte det funkar. Men jag ska ta ett snack med denna kille imorgon. Tycker det är lite dåligt att han inte ringde upp mig i onsdags som han lovade vi gick ju o väntade till 17 innan vi åkte iväg för att köpa en ny hårddisk. De stänger klockan 17 på 3G-service. Men det skall han få höra.


Hoppas er valborg o 1:a Maj vart bra. Lite sol har vi haft men det har blåst kallt idag tycker jag. Jaja värmen kommer nog tillbaks får vi hoppas.


Ha en fin fredag!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards