~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Cina - 5 juni 2008 21:02

Ja då har vi vart på studenten o det var såååå varmt men fint. Och Christofer var glad att detta är över nu. Han var så fin, eller vad säger ni!!!????

Vi fick kallskuret o sallad o potatissallad jätte gott!!!

Sedan vart det kaffe och chokladtårta som Fredrik hade bakat.

Fredrik är Christofers bror och han ska bli kock  så om 2 år

tar han studenten!!!!

Detta är min brors pojk Christofer. Han har gått 4 år på något

som heter program. Han har ett handikapp, han är ett bokstavsbarn.

Men han har vart duktig o kämpat på dessa år i skolan. Men var nu glad att det var över. Han har fått jobb på Volvo i Köping!


Detta är min pappa min syster Carola och Rune min andra systers man.

Och så ser man snoken på min andra son Johan


Tobias, Gunnar, Christofer, mamma, pappa, Christina och Carola


Pappa och min bror Christer


Christofer med sin fina skylt!


Här var man inte stor heller....

Av Cina - 5 juni 2008 08:24

Idag ska vi åka på studenten i Köping min brors pojke Christofer. Tänk att han blivit så stor redan. Skall vi roligt att se alla dessa fina ungdomar. Ja kommer att ta lite foton så ikväll kommer jag lägga ut dom.



Sjung om studentens lyckliga dag,
låtom oss fröjdas i ungdomens vår!
Än klappar hjärtan med friska slag,
och den ljusnande framtid är vår.
Inga stormar än,
i våra sinnen bo,
hoppet är vår vän,
vi dess löften tro,
när vi knyta förbund i den lund,
där de härliga lagrarna gro,
där de härliga lagrarna gro!

Hurra hurra hurra


Grattis Christofer på din stora dag!!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards