~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Cina - 6 juni 2008 19:05

Tror inte att jag behöver skriva något för detta talar för sig själv!!!

Av Cina - 6 juni 2008 18:48

Ujujuj idag har det vart varmt fytusan så hett. Ja trodde fasen jag skulle tuppa av ett tag på em. Mamma och pappa kom ju vid 12 tiden så då fikade vi och satt o små prata om gårdagen. Sedan så satte jag på potatisen och vi fick lite i magen. Bild nedan.......

Vi åt kall fisk och färsk potatis och så egen odlade små tomater.


Sedan så tog vi glass i strut till efterätt. Så satt vi o små prata då kom jag på att vi kunde åka ut till Skultuna och hälsa på Patrik o Sari o sagt o gjort det gjorde vi. Hade ju tänkt att Håkan skulle köra så mamma skulle slippa det. Men pappa o Håkan hade ju tagit sig en snapps till maten så mamma fick köra ändå. Hon tycket att det var långt men det är ju bara 2 mil från oss. Ja så nu har mamma o pappa vart o hälsa på. De tyckte att det var trevligt. Och när vi kom därifrån så åkte mamma o pappa hem. Och jag la mig i ett kallt bad. Det vat sååååå skönt!



Hoppas att ni inte har fått solsting i denna hetta!!!!



Av Cina - 6 juni 2008 07:56

Ja idag har Håkan och jag vart gifta i 5 år. Vi gifte oss på Svensa flaggans dag 2003 i stadshuset här i Västerås. Har bjudit hit mamma o pappa idag på mat så det får bli kallfisk o färsk potatis. Ja önskar alla mina bloggvänner en fin dag o fira nu våran NATIONAL DAG!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards