~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Cina - 23 juni 2008 18:20

Idag har jag haft besök av en kär vän från Köping som jag ej träffat på 1 år. Hon hade vart till sjukhuset här i Västerås på morgonen och tagit en del prover. Så kom hon förbi här och tog en fika, och som vanligt har vi ju massor att prata om. Hon heter oxå Karin som min andra vänninna gör.

Och denna fick jag av henne jag tyckte den var så himla söt.

Är en pinne som man sätter ner i jorden. Tack snälla Karin om du läser detta. Den sitter nu i en av mina pelargoner som finns ute på altanen.


Ja när hon hade åkte hem så fick vi för oss att ta en sväng till Hummelsta och köpa smågodis. Och jag vet att vi inte SKA äta godis men men jag kan inte stå emot färskat smågodis. Det vart en hel del så nu har vi godis i flera veckor ja 1 månad kanske. Blev lite choklad oxå. Men jag ska ta med mig lite hem till mamma o pappa när vi åker dit. Men måste visa er.

Jag får väl skämmas....=((

Men nu har jag lagt ner mycket av detta i 2 påsar så man inte har allt framme för då blir det hårt och inte gott.









Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards