~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Cina - 24 juli 2008 20:46

Ja ikväll  vart det lite grillning, jag marinerade ytterfilé. Det smakade inte helt fel, fast är ju inte så förtjust i grillat kött men men ibland äter jag det. Så här såg det ut det vi grilla......

Ja det ser ut som korv men det är det inte......


------------------------------------------------------------------------------------------------


Sedan ikväll kunde jag inte låta bli att fota mina enorma tagetes nu är det inte långt kvar till dom skall till o blomma.......

Ja här står dom på rad....hahahaha


Titta så mycket knopp det är!!!


Hoppas ni har haft en bra dag alla mina bloggvänner i denna värme!!!


Av Cina - 24 juli 2008 11:33

Jaha imorse var det dags att ta reda på en hink gurka som var klar. Blev lite burkar iallfall. Men detta var det sista av 12 kg som jag lagt in. Och några kilo till skall det väl bli inhandlat. Bra att ha i vinter. Sedan så ger man ju bort lite oxå. Sonen skall väl ha o så fick min svåger några burkar o så sakll min vän Monica från Hallsta få en burk. Ja så snart finns det inget kvar....=))

 Ser det inte gott ut så säg!!!???











Idag skiner solen från en klarblå himmel, och det blir nog varmt idag. Jag kan fasen inte fatta att det inte finns något mitt emellan regn o 35 grader.

Ja jag skall inte  klaga men det är för varmt för att jag skall vara nöjd ialalfall. Men lika bra att vänja sig vid värmen för det kommer nog vara hett i Turiket. Men det blir ju värmen på ett annat sätt. Och så har man havet att svalka sig i, men säkert ger det ingen svalka. Men det är bra att det är varmt i vattnet för jag är en riktig badkruka o då menar jag verkligen BADKRUKA!!!! Fast när jag väl kommer i så vill jag inte gå upp.


Nu kl 13:00 skall jag till ångestmottagningen för att få reda på vad testen sa som vi har gjort sedan skall visst kvinnan gå på semester så vi får väl se när hon har tid att börja behandlingen.....


Ha en bra dag i solen och glöm ej att smörja in dig om du skall sitta o sola!!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards