~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Cina - 25 juli 2008 20:56

varför kan det inte vara någon motta på denna värme, jag tror jag smäller av snart i denna hetta. Skönt om man kanske var vid en strand men inte här hemma. Idag åkte vi ut till Skultuna för att hjälpa till o skrota moppen som Patrik o Håkan inte får igång. Så nu finns den på tippen. Ohhh det var så varmt så jag satt vid en fläckt hela tiden. Vi var borta ganska så många timmar. Det var väldigt skönt att komma hem för här i våran lgh är det svalt. Så katterna har nog mått bra av att vara inne idag för det går ju inte att sitta under tak en sådan här het dag. När vi kom hem tog jag mig ett kallt bad det var så skönt att få svalka hela kroppen. Jag låg o bara njöt.

Är väl i och för sig skönt att solen skiner, men jag gillar inte när det är så här varmt. Det är skillnad när man är utomlands det blir inte samma värme o där skall det ju vara varmt, detta är ju fasen inte normalt för Sverige. SÅ NU HAR JA GNÄLLT KLART!!!!


Hoppas att ni mina bloggvänner inte har svimmat i hettan!!!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards