~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under juli 2008

Av Cina - 1 juli 2008 17:55

1 Juli redan och ingen sommar precis, var fint väder när jag klev upp vid 7:30 satt på altanen o fiolsofera för mig själv. Fåglarna kvittrade och solen sken och jag tänkte att idag blir det en fin o solig dag. Jo pyttsan det började regna vid 11 tiden o  så kom solen igen sedan vi 13 tiden så kom skyfallet igen hujeda mig vad det regnade. Och regnet som kom igår slog sönder hela min stora krasse som jag väntade skulle börja blomma. När den nu ligger ner så ser jag att det börjar komma blommor så det var ju inte så kul att det regnade sönder men skall väl försöka binda upp den på något vis. Ja just det var ju reget jag talade om, sedan på em har det kommit några skurar och nu är det strålande solsken igen. Inte blir jag klok på detta väder heller.





Ja tänk att snart så har man bloggat på denna blogg 1 år. Tänk så många trevliga o äkta vänner jag fått under denna tid här. Jag kan inte med ord beskriva.....men tack för att ni finns!!!!!!!!!!!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards