~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Cina - 10 augusti 2008 21:19

Usch idag har det vart en riktig ruggig dag. Solen sken på fm o jag trodde det skulle bli fint men men. Vi har nog vart på resande fot sedan 12 idag. Vi var till Kjell o Monica i stora BY KOLBÄCK...=))  Vi fikade lite o så åkte vi till Torshälla som ligger innan Eskilstuna. Monica har sin mamma ligger där på korttidsboende så vi åkte dit o hälsade på henne. Mamman har en nyupptäckt cancer i levern. Så jag ville hälsa på henne och hon vart så himla glad att jag var men Monica. Jag tog av lite tagetes och tog med mig de var ju riktigt dekorativa i en vas o det doftade av dom oxå. Vi var väl uppe hos Gunvor i 2 timmar o hon var ju riktigt piggelin och vi pratade om allt o inget. Sedan var vi med Kjell o Monica hem och vi vart bjudna på mat det var så gott att få sätta sig vid dukat bord. TACK FÖR GOD MAT!!!!

Vi kom inte hem förrän vid 19:30 så hela dagen har nu gått och jag är lite trött idag. Det ösregnar just nu här, det smattrar på altantaket så man tror att det skall gå sönder. Jag tror att det är HÖSTEN som nu står o bankar på dörren...=)) lite tidigt tycker jag.


Hoppas alla mina bloggläsare har haft en fin helg.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards