~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Cina - 1 september 2008 15:33

Ja nu ar det bara en dag kvar sa far man hemat. Denna vecka har gatt fort och den har vart trevlig fast varm. Solen ar het o stralarna otackt heta.

Bussen kommer o hamtar oss kl 9:10 turkisk tid. Skönt för da ar det inte sa varmt. Sari o jag tog oss en strandpromenad imorse för att inhandla lite saker  med hem. O jag sager att innan vi kom hem sa höll jag pa att tuppa av...hahahaha. Tur att vi har AC pa rummet. Sedan pa em har vi badat de ar inte skönt nar det inte svalkar. Havet ar varmt som om du skulle bada i badkaret hemma.


Imorse satt jag pa altanen o kollade. Da kom de med ett far o ja tankte undra vad de skall gora med det bakom restaurangen. Hade ju mina aningar vad detta far skulle ga till mötes. De band ett snöre om halsen o satt fast det i ett trad. Och sedan sa gick ju Sari o jag varan promenad. Och nar vi kommer hem sager Patrik att nu har dom slaktat faret. O fytusan sa illa jag tog vid mig. Men detta ar ju vardagsmat for dom har nere.


Ikvall kommer min bror o hans son o da skall vi ga ut o ata mat tillsammans o det blir kinamat idag. Skall bli kul o se om de kan göra det har.


Ha det sa bra nu alla mina bloggvanner......

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards