~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Cina - 11 september 2008 15:20

Tusen Tack Ruth för denna BloggAward.







Här kommer reglerna, som är på engelska:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve no






Jag säger som Ruth , att jag inte kan välja ut några stycken. Jag tycker att ni mina vänner är precis lika bra. Så varsågoda att ta med er denna BloggAward och sätt den på er sida....



Av Cina - 11 september 2008 15:06

ja idag har mamma o pappa vart här på besök. Trevligt var det. Och jag hade plockat ner vindruvor så dom fick med sig hem. Pappa tyckte att de var sura men han e ju en gottegris så jag förstår att han tyckte de var sura. Fick pengar i present och så fick jag lite foton från jag var liten. Mamma håller ju nu på att rensa inför flytten. Här kommer 2 foton från dagen idag!


Här sitter vi och fikar!


Vindruvorna jag plockade ner på förmiddagen.

Av Cina - 11 september 2008 09:46

Ja nu blir jag ju avslöjad när jag sätter ut denna award som jag fått av min gooooa vän RUTH. Hon tänker då på allt o alla och har ett STORT HJÄRTA AV GULD!!! Tusen tack säger jag ännu en gång! Fast det är inte förrän imorgon...=))  Nu förstår ni varför jag bakat o stått i.........

Av Cina - 11 september 2008 07:37

500 g färsk rostbiff eller färdig strimmlad biffstroganof
2-3 lökar gärna rödlökar

3-4 morötter
margarin till stekning
1 tsk salt
1-1½ msk worcestersås
2 dl lätt créme fraiche
1 dl vatten 



Skär köttet i tunna strimlor om du köper hel bit. Skiva löken. Bryn köttet i smör i en stekpanna. Lägg över i en gryta. Dela morötterna i bitar.

Fräs löken och morötterna  i en stekpanna och lägg ner i grytan. Krydda med salt och worcestersås. Rör i créme fraiche och vatten. Låt allt koka ihop tills morötterna är klara. Servera med potatis.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards